Bedrijfsnieuws

Een nieuw logo voor ABOS

ABOS is een gespecialiseerde organisatie in inspectie, controle, onderhoud van speeltoestellen en speelgelegenheden. In de 22 jaar dat het bedrijf bestaat is er veel veranderd, zowel intern als bij gemeenten. Voor ABOS reden om een gloednieuw logo te introduceren.

22 jaar alweer is ABOS onderweg, in die jaren is er veel veranderd. Stuurden we toen een brief met een postzegel, tegenwoordig is mailen, whatsapp en andere social media zo gewoon geworden dat we er haast niet meer bij stil staan hoeveel impact het op onze dagelijkse bezigheden heeft. Want natuurlijk willen wel dat een antwoord net zo snel is als het versturen van een bericht. Dat vergt organisatorisch als bedrijf ook de nodige aanpassingen. Werkte we tot voor kort met een aantal verschillende programma’s intern, is er nu gekozen voor een compleet nieuw systeem om onze aanvragen, offertes, orders, facturen en dergelijke snel te kunnen verwerken. Want als draait tegenwoordig om snelheid en efficientie.

Nieuw logo ABOS


Niet alleen bij ABOS, maar ook bij gemeenten is er de afgelopen jaren veel veranderd. Waar een paar jaar geleden goede, gedaileerde beheersystemen nog niet of nauwelijks voorhanden waren, zijn er nu een aantal mooie beheerpakketten, zoals ABOSWorld, GeoVisia e.d. waarbij het totale ariaal in kaart kan worden gebracht en naar wens van de klant kan worden ingericht. Uiteraard heeft ook ABOS de beschikking om de inspectierapportages in diverse systemen te verwerken.


Ook op het gebied van spelen zien we veranderingen, wetgeving verandert, budgetten staan onder druk, de behoefte verandert, technologie in het spelen doet zijn intrede, maar ook natuurlijk spelen is de laatste jaren steeds populairder aan het worden. Bezuinigingen binnen diverse organisaties bepalen dat we soms andere keuzes moeten maken, kleine plekken verdwijnen en maken plaats voor grotere plekken met meer mogelijkheden, maar ook meer reparaties waar men vroeger sneller op vervanging overging.


Kortom, spelen verandert, netwerken en communicatiemiddelen veranderen,  en dus verandert ABOS mee om ook in de toekomst onze klanten goed en snel te kunnen en blijven bedienen. Dus een markt die ook de komende jaren aardig in beweging blijft. Maar een ding weten we zeker, spelen blijft bestaan.  Met al deze veranderingen vonden we het ook tijd om ons logo een nieuwe frisse blik te geven. Na 22 jaar gaat de wip van ABOS verdwijnen, en plaats maken voor een nieuw logo. Klaar voor de toekomst.

 



Dit artikel komt uit BuitenSpelen

Deel dit artikel