Bedrijfsnieuws

Transelect wordt BeSite Mobility

Mobiliteit verandert elke dag. Waar taxibedrijven 10 jaar terug hun ritten via telefoon en fax binnen kregen, bestellen we nu via onze smartphone een zelfrijdende auto. Het reserveren of mobiel betalen van een parkeerplek is geen uitzondering meer, maar dagelijkse praktijk. Internettechnologie is hierbij allesbepalend en hierin heeft zij ruim 17 jaar ervaring. U kent dit bedrijf misschien als Transelect. Sinds 1 november heet zij BeSite Mobility: Bouwen aan online resultaat!

De reiziger stelt hoge eisen aan online systemen die zij gebruikt om mobiliteit te regelen. BeSite Mobility’s online specialisten bouwen hiervoor websites, portals, apps, boekingssystemen en webshops. Met als doel de reiziger te helpen en de klant een optimaal resultaat te bieden.

 

In de customer journey van de reiziger zijn er drie belangrijke fasen: informeren, registreren en analyseren. Deze drie fasen vormen de basis voor de online oplossingen van BeSite Mobility. Hierdoor kunt u als klant uw bezoeker of reiziger helpen in deze fasen en uw eigen dienstverlening verbeteren.


Publiekstrekkers, vervoerders en parkeerexploitanten

BeSite adviseert, ontwerpt, ontwikkelt en onderhoudt online systemen voor Smart Mobility en Smart Parking. Haar klanten zijn vervoerders, parkeerexploitanten, overheden, publiekstrekkers en organisatoren van evenementen. BeSite Mobilty werkt ook graag samen met andere marktpartijen, om een totaaloplossing te bieden voor de klant.

 

Meer informatie op Verkeer, Mobiliteit & Parkeren

BeSite Mobility & Parking (voorheen Transelect)
www.besitemobility.nl

Stand 1.817

Deel dit artikel